Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  • profesjonalną i zgodną ze standardami firmy obsługę Klienta,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych i satysfakcjonujących relacji biznesowych, a także utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi Klientami firmy,
  • realizację miesięcznych planów sprzedażowych
  • prezentowanie oferty usług świadczonych przez Legal Assistance oraz doradztwo w zakresie szerokiej gamy usług z zakresu windykacji i doradztwa prawnego,
  • raportowanie bieżących wyników pracy.


W stosunku do zatrudnionej osoby oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub studentów studiów zaocznych, mile widziane na kierunkach prawniczych)
  • komunikatywności, zaangażowania w realizacji powierzanych zadań i odpowiedzialności,
  • umiejętności szybkiego uczenia się i zainteresowania zagadnieniami prawnymi,
  • chęci rozwoju zawodowego w pracy z klientem
  • prawa jazdy kat. B,


Ze swojej strony oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe wynagrodzenie podstawowe,
  • premię uzależniona od realizacji celów sprzedażowych,
  • pozytywną atmosferę pracy
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, urządzenia mobilne).


Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego  na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dziękujemy za Twoją ofertę – każda jest przez nas analizowana, tym niemniej zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się z wybranymi osobami.

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego przez Legal Assistance sp. z o.o. w Krakowie, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.)".